Kenniscentrum

>

Service

  1. Hoe kan ik mijn cv-ketel serienummer registreren?

    chevron-down chevron-up

    Om de garantie op je cv-ketel te registeren, is het nodig om je serienummer te registreren. 

    Registreer hier je serienummer. 

  2. Ik heb een vraag over mijn bestelling of levering, hoe kan ik contact opnemen?

    chevron-down chevron-up

    Heb je een vraag over je bestelling of bezorging? Geef dan eenvoudig je ordernummer door via Whatsapp. Tijdens kantoortijden kun je binnen één uur antwoord verwachten. Heb je 's Avonds een vraag over je bestelling? Stel je vraag en ontvang de volgende ochtend voor 10 uur antwoord. 

  3. Ik heb een vraag over een storing of defect, hoe kan ik contact opnemen?

    chevron-down chevron-up

    Heb je een storing of een defect product? Vul dan het storingsformulier in om direct de juiste hulp te krijgen. 

  4. Ik heb een vraag over producten, offertes en installaties, hoe kan ik contact opnemen?

    chevron-down chevron-up

    Wil je meer informatie over een product of heb je een vraag over je offerte? Neem dan contact met ons op via de telefoon, mail of whatsapp.

  5. Hoe kan ik een retour aanmelden?

    chevron-down chevron-up

    Bevalt het artikel toch niet helemaal, dan kun je binnen veertien dagen na ontvangst het artikel aanmelden voor retour. 

     

    Meld hier je artikel(en) retour.