Kenniscentrum

Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt.

Waarmee kunnen we je helpen?

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? chevron-down chevron-up

Stap 1: Wanneer je het gewenste product hebt gevonden klik je op ‘in winkelwagen’ of kun je een offerte aanvragen (in geval bij bestellingen met een cv-ketel, warmtepompen of airco). 

Stap 2: Je krijgt nu een pop-up te zien met daarin de producten die je in je winkelwagen zet. Klik op ‘verder met winkelen’ of op ‘bekijk winkelwagen’ om verder te gaan met je bestelling.

Stap 3: Nu kom je in de winkelwagen. Controleer hier of je bestelling klopt. Kijk goed of het product wat je wil bestellen op voorraad is. Mocht je een kortingscode hebben, dan kun je deze hier ook invullen. Heb je de bestelling gecontroleerd, klik dan op ‘doorgaan met bestellen’. 

Stap 4: In het afrekenproces vragen we je om je NAW-gegevens in te vullen. Op basis van jouw postcode en huisnummer, wordt je adres automatisch opgehaald. Meestal zijn het bezorg- en factuuradres hetzelfde, als dit niet het geval is, kun je onderaan de pagina ‘een ander factuuradres’ aanvinken. Alles ingevuld? Klik dan op ‘Verder naar verzendmethode’. 

Stap 5: Kies hier je verzendmethode. Op deze pagina kun je ook de gewenste leverdatum aangeven. Klik daarna op de knop ‘Verder naar overzicht en betaling’.

Stap 6: Op deze pagina krijg je een overzicht te zien van je gegevens, verzendmethode en winkelwagen. Controleer alle gegevens goed. Kies daarna de gewenste betaalmethode. Hierna hoef je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren en kun je doorklikken om je bestelling af te ronden. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? chevron-down chevron-up

Het is niet mogelijk om zelf je adres te wijzigen als je bestelling al bevestigd is. Wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan contact met ons op. Let op: je bestelling annuleren is niet altijd mogelijk.

Staat je vraag er niet tussen?

Contactformulier

Binnen één werkdag antwoord.

Storing of defect? Gebruik het storingsformulier om direct de juiste hulp te krijgen!

Retour of garantie? Gebruik het retourformulier zodat wij meteen de juiste gegevens hebben!

whatsapp

Whatsapp

Vraag over je bestelling of de bezorging?

App ons je ordernummer! Tijdens kantoortijden binnen één uur antwoord!

's Avonds een vraag over je pakketje? 's Ochtends voor 10 uur antwoord op de app. Beloofd.

Telefoon

Vragen over producten, offertes en installaties?

Om je sneller te kunnen helpen met garanties, retouren, storingen en bestellingen, vragen we je om het contactformulier of Whatsapp te gebruiken. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 09:00 en 16:30