Kenniscentrum

  1. Wie voert de warmtepomp installatie uit?

    chevron-down chevron-up

    Wanneer je bij ons een offerte aanvraagt voor de installatie van een warmtepomp, dan sturen wij de offerte door naar onze servicepartner Energiewacht, Energiewacht West of Volta NXT. De servicepartner die de installatie gaat uitvoeren, is afhankelijk van je woonplaats. Nadat je offerte hebt aanvraagd, nemen zij binnen drie werkdagen contact met je op. 

  2. Wie voert de groepenkast check uit?

    chevron-down chevron-up

    De gratis groepenkast is een handige manier om te controleren of je groepenkast voldoet aan de huidige normen. Als je op onze website je gegevens invult, dan nemen onze collega's van SolarConcept contact met je op.

  3. Wie voert het isoleren uit?

    chevron-down chevron-up

    Onze servicepartner Nederland Isoleert zorgt voor de juiste isolatie voor je woning. Wanneer je bij ons een offerte aanvraagd, sturen wij deze door naar Nederland Isoleert. Vervolgens nemen onze collega's van onze servicepartner contact met je op voor advies en een offerte. 

     

     

  4. Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan op een andere webbrowser of verwijder je cookies. Controleer of je alles goed hebt ingevuld. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. 

  5. Wie voert de zonnepaneel installatie uit?

    chevron-down chevron-up

    De installaties van zonnepanelen worden gedaan door onze servicepartner Energiewonen. Zij nemen na je aanvraag contact met je op. 

     

  6. Wie voert de airco installatie uit?

    chevron-down chevron-up

    De offerte die je via ons aanvraagt, sturen we door naar onze servicepartner Energiewacht, Energiewacht West of Volta NXT. De servicepartner die de airco installatie gaat uitvoeren, is afhankelijk van je woonplaats. Onze collega's van onze servicepartner nemen na de aanvraag binnen drie werkdagen contact met je op. Alle monteurs van onze servicepartners zijn STEK-gecertificeerd en installeren jouw airco vakkundig. 

  7. Kan ik mijn bestelling afhalen?

    chevron-down chevron-up

    Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen af te halen in Leeuwarden.

  8. Kan ik achteraf betalen?

    chevron-down chevron-up

    Als zakelijke klant is het mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt achteraf betalen tot een bestelbedrag van 25.000 euro. 

  9. Waar kan ik een storing melden?

    chevron-down chevron-up

    Heb je een storing of defect? Vul dan hier het storingsformulier in. Hierdoor hebben we gelijk informatie over het product en de storing. Als je bij ons het product hebt gekocht, geef dan altijd bij ons de storing door via het storingsformulier. Het inschakelen van een externe partij zonder voorafgaande toestemming kan ervoor zorgen dat de kosten niet worden vergoed.

  10. Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    chevron-down chevron-up

    Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de mail. Dit kan een paar minuten duren. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je reclame of ongewenste email. Heb je geen bevestiging? Neem dan contact met ons op.