Kenniscentrum

>

Zakelijke klanten

  1. Hoe kan ik producten opslaan als favoriet?

    chevron-down chevron-up

    Sla je favoriete product eenvoudig op in je account.

    1. Login op je zakelijk account

    2. Ga naar het gewenste product en klik op: voeg toe aan favorieten. 

    3. Ga naar je account door op het profiel icoontje rechtsboven te klikken. 

    4. Ga naar Mijn favoriete producten. 

    5. Bestel vervolgens je favoriete product!

  2. Hoe werkt kopen op factuur?

    chevron-down chevron-up

    Betaal eenvoudig achteraf met kopen op factuur!

    1. Login op je zakelijke account

    2. Voeg het gewenste product toe aan je winkelwagen

    3. Kies bij het afrekenen betaalmethode kopen op rekening.

    4. Betaal eenvoudig binnen 14 dagen na levering.

     

     

    Als je voor het eerst bij ons op krediet (factuur) koopt, dan voeren we een kredietcheck uit. Hierbij controleren we voor welk bedrag je verzekerd bij ons kunt kopen. We laten je altijd de mogelijkheden weten. Zakelijke klanten kunnen op krediet kopen met een standaardcheck tot €15.000,-. Het is ook mogelijk om te kopen op krediet met een uitgebreide aanvraag tot €25.000,-. De betaaltermijn is 14 dagen na levering.

  3. Hoe kan ik mijn eigen referentie toevoegen aan de factuur?

    chevron-down chevron-up

    Voeg tijdens het afrekenen je eigen referentie toe aan de factuur. Handig voor een snelle verwerking van je administratie!

    Hoe werkt het? 

    1. Login op je zakelijk account

    2. Plaats het gewenste product in de winkelwagen

    3. Loop het afrekenproces door

    4. Vul bij de stap ''overzicht & betaling'' je eigen referentie toe onder het kopje referentie

    5.  Reken je bestelling af

     

  4. Hoe kan ik een product snel opnieuw bestellen?

    chevron-down chevron-up

    Bestel je product eenvoudig opnieuw met de functie: Snel opnieuw bestellen.

    1. Login op je zakelijk account

    2. Ga naar je account

    3. Ga naar bestellingen

    4. Ga naar de bestelling die je opnieuw wilt bestellen, door op bestelling bekijken te klikken

    5. Klik vervolgens op de oranje knop ''Opnieuw bestellen''

    5. Reken je bestelling af 

  5. Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan op een andere webbrowser of verwijder je cookies. Controleer of je alles goed hebt ingevuld. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. 

  6. Kan ik mijn bestelling afhalen?

    chevron-down chevron-up

    Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen af te halen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

  7. Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    chevron-down chevron-up

    Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de mail. Dit kan een paar minuten duren. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je reclame of ongewenste email. Heb je geen bevestiging? Neem dan contact met ons op. 

  8. Kan ik achteraf betalen?

    chevron-down chevron-up

    Als zakelijke klant is het mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt achteraf betalen tot een bestelbedrag van 25.000 euro. 

  9. Wat zijn de betaalmogelijkheden als zakelijke klant?

    chevron-down chevron-up

    Je kunt betalen met de volgende betaalmethodes:

    iDeal betaling: Snel en vertrouwd betalen via je eigen bank.

    Creditcard: Betalen met je Creditcard is een veilige manier om je aankoop te betalen. Je kunt als klant alleen voor de optie ‘Creditcard’ bij een losse bestelling, dus niet in combinatie met montage.

    Achteraf betalen: Bij bedragen tot €25.000 heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen.

     

  10. Krijg ik als zakelijke klant korting?

    chevron-down chevron-up

    Je kunt als zakelijke klant een persoonlijke korting krijgen of prijsafspraken maken voor bepaalde producten. Neem hierover contact met ons op. 

Pagina