Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan op een andere webbrowser of verwijder je cookies. Controleer of je alles goed hebt ingevuld. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
Kenniscentrum
Waarover heb je een vraag?
-
Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?
-
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Voor zakelijke klanten is het mogelijk om bestellingen af te halen in Leeuwarden.
-
Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging in de mail. Dit kan een paar minuten duren. Heb je geen bevestiging ontvangen? Controleer dan eerst je reclame of ongewenste email. Heb je geen bevestiging? Neem dan contact met ons op.
-
Kan ik achteraf betalen?
Als zakelijke klant is het mogelijk om achteraf te betalen. Je kunt achteraf betalen tot een bestelbedrag van 25.000 euro.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden als zakelijke klant?
Je kunt betalen met de volgende betaalmethodes:
iDeal betaling: Snel en vertrouwd betalen via je eigen bank.
Creditcard: Betalen met je Creditcard is een veilige manier om je aankoop te betalen. Je kunt als klant alleen voor de optie ‘Creditcard’ bij een losse bestelling, dus niet in combinatie met montage.
Achteraf betalen: Bij bedragen tot €25.000 heb je de mogelijkheid om achteraf te betalen.
-
Krijg ik als zakelijke klant korting?
Je kunt als zakelijke klant een persoonlijke korting krijgen of prijsafspraken maken voor bepaalde producten. Neem hierover contact met ons op.
-
Zijn de prijzen exclusief of inclusief btw?
Op onze website kun je rechtsbovenaan door middel van een schuifje de prijzen incl. of excl. btw zien. Je rekent je bestelling inclusief btw af.
-
Hoe kan ik zakelijke klant worden?
Je kunt je aanmelden op deze pagina. Via het formulier vul je je gegevens, certificaten en interesses in. Als je het formulier hebt ingevuld, klik je op de oranje knop ''aanmelden!'' Vervolgens maken wij een account voor je aan. Hierover ontvang je een email, zodat je je wachtwoord kan instellen.
Heb je al een account bij ons? Dan kun je door middel van dit formulier je account laten omzetten naar een zakelijk account. Als je account is omgezet, ontvang je een mail.
-
Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?
Als zakelijke klant spaar je voor een shoptegoed. Bij iedere bestelling spaar je een percentage van het uitgegeven bedrag. Het shoptegoed kun je weer gebruiken voor korting op producten.
-
Waar vind ik mijn factuur?
Je krijgt een factuur van je bestelling in je mailbox. Je kunt de factuur ook terugvinden in je Cvtotaal zakelijk account. De BTW staat los aangegeven op de factuur.