Heb je iets nodig wat wij niet op onze website hebben staan? Neem dan contact met ons op, zo kunnen we kijken of het mogelijk is om het gewenste product toe te voegen.
Kenniscentrum
Waarover heb je een vraag?
-
Kan ik iets bestellen wat niet bij jullie in het assortiment staat?
-
Kan ik bij jullie langs komen om het product te bekijken?
Omdat we geen fysieke winkel hebben, is het helaas niet mogelijk om producten bij ons te bekijken.
-
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Stap 1: Wanneer je het gewenste product hebt gevonden klik je op ‘in winkelwagen’ of kun je een offerte aanvragen (in geval bij bestellingen met een cv-ketel, warmtepompen of airco).
Stap 2: Je krijgt nu een pop-up te zien met daarin de producten die je in je winkelwagen zet. Klik op ‘verder met winkelen’ of op ‘bekijk winkelwagen’ om verder te gaan met je bestelling.
Stap 3: Nu kom je in de winkelwagen. Controleer hier of je bestelling klopt. Kijk goed of het product wat je wil bestellen op voorraad is. Mocht je een kortingscode hebben, dan kun je deze hier ook invullen. Heb je de bestelling gecontroleerd, klik dan op ‘doorgaan met bestellen’.
Stap 4: In het afrekenproces vragen we je om je NAW-gegevens in te vullen. Op basis van jouw postcode en huisnummer, wordt je adres automatisch opgehaald. Meestal zijn het bezorg- en factuuradres hetzelfde, als dit niet het geval is, kun je onderaan de pagina ‘een ander factuuradres’ aanvinken. Alles ingevuld? Klik dan op ‘Verder naar verzendmethode’.
Stap 5: Kies hier je verzendmethode. Op deze pagina kun je ook de gewenste leverdatum aangeven. Klik daarna op de knop ‘Verder naar overzicht en betaling’.
Stap 6: Op deze pagina krijg je een overzicht te zien van je gegevens, verzendmethode en winkelwagen. Controleer alle gegevens goed. Kies daarna de gewenste betaalmethode. Hierna hoef je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren en kun je doorklikken om je bestelling af te ronden. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail.
-
Waar vind ik mijn factuur?
Je krijgt een factuur van je bestelling in je mailbox. Je kunt de factuur ook terugvinden in je Cvtotaal account. Voor zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen wij geen wijzigingen doen in de factuur. De BTW staat los aangegeven op de factuur. Heb je geen factuur ontvangen? Neem dan contact met ons op.
-
Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan eerst opnieuw op een andere webbrowser of verwijder je cookies of pas deze aan. Controleer of je alles goed hebt ingevuld en probeer het opnieuw. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
-
Wat zijn tweedekansproducten?
Tweedekans producten zijn producten die bij ons retour zijn binnengekomen. Het product zelf is ongebruikt en werkt nog naar behoren. Het kan zijn dat de verpakking open is geweest of licht beschadigd is.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
De prijzen die je op de website ziet, zijn altijd inclusief BTW.
iDeal betaling: Snel en vertrouwd betalen via je eigen bank. Wanneer je de bestelling op werkdagen voor 16:00 uur (de tijd verschilt per product) met deze methode betaald, kunnen de producten binnen 24 uur bij je afgeleverd worden (tijdens werkdagen). De producten dienen dan wel voorradig te zijn en ook moet je in dit geval dan kiezen voor de snelste verzendmethode/afleverdatum. Wanneer een product onverhoopt niet binnen 24 uur leverbaar is, zullen wij je hierover berichten. Je hebt dan het recht om de order kosteloos te annuleren.
iDEAL in3: Met iDEAL in3 betaal je het volledige aankoopbedrag zonder rente in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Bij het afrekenen kies je voor iDEAL in3. Hierna worden kort je gegevens gecontroleerd. Na de goedkeuring, voltooi je het eerste deel van de betaling direct bij het afronden van je bestelling. Na 30 dagen betaal je het tweede deel van het bedrag en na nog een keer 30 dagen betaal je het derde deel en dus laatste deel. Voor het tweede en derde deel van je betaling, ontvang je een betaallink waarmee je eenvoudig kan betalen. iDEAL in3 vindt de privacy en bescherming van persoonlijke gegevens erg belangrijk. In de privacy verklaring van iDEAL in3 kun je meer lezen over hoe je gegevens worden opgeslagen. Op de website van iDEAL in3 kun je ook meer informatie vinden over de consumentenvoorwaarden. Let op: iDeal in3 kan alleen gekozen worden bij bestellingen. iDeal in3 kan niet worden gekozen bij montages.
Klarna achteraf betalen: Klarna voert voor cvtotaal.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Klarna via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Met goedkeuring van je eigen verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Klarna website. Wanneer je kiest voor Klarna worden de administratiekosten aan de klant doorberekend op basis van een formule, namelijk 0,75 + 2,6% over het totale aankoopbedrag.
Creditcard: Betalen met je Creditcard is een veilige manier om je aankoop te betalen. Je betaalt als klant achteraf via je Creditcardmaatschappij. Je kunt als klant alleen voor de optie ‘Creditcard’ bij een losse bestelling, dus niet in combinatie met montage.
Stadspas: Via Stadpas Amsterdam kun je bij ons energiebesparende producten kopen. Tijdens het afrekenen kun je betalen met de optie Stadpas.
Kortingscodes:
Als er kortingscodes beschikbaar, is dat te zien op onze website. Wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, krijg je €10,- korting. Let op: de korting is geldig bij een besteding vanaf €100,- Het kan 15 minuten duren voordat je de kortingscode in je email hebt ontvangen.
-
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is niet mogelijk om zelf je adres te wijzigen als je bestelling al bevestigd is. Wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan contact met ons op. Let op: je bestelling annuleren is niet altijd mogelijk.
-
Welke producten zijn op voorraad?
Op onze website staat bij de producten aangegeven of het product op voorraad is. Als het product een langere levertijd heeft, dan wordt er een schatting gegeven met de verwachte levertijd.
-
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Bekijk of het geld van je bankrekening is geschreven. Is het geld niet afgeschreven, dan is de bestelling mislukt en dien je de bestelling opnieuw te plaatsen. Is het geld wel afgeschreven en heb je na 2 uren nog steeds geen orderbevestiging? Neem dan contact met ons op.