Kenniscentrum

Op deze pagina lees je meer over het bestelproces. Ontdek hoe je een bestelling kunt plaatsen, wijzigen of annuleren. 

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    chevron-down chevron-up

    Stap 1: Wanneer je het gewenste product hebt gevonden klik je op ‘in winkelwagen’ of kun je een offerte aanvragen (in geval bij bestellingen met een cv-ketel, warmtepompen of airco). 

    Stap 2: Je krijgt nu een pop-up te zien met daarin de producten die je in je winkelwagen zet. Klik op ‘verder met winkelen’ of op ‘bekijk winkelwagen’ om verder te gaan met je bestelling.

    Stap 3: Nu kom je in de winkelwagen. Controleer hier of je bestelling klopt. Kijk goed of het product wat je wil bestellen op voorraad is. Mocht je een kortingscode hebben, dan kun je deze hier ook invullen. Heb je de bestelling gecontroleerd, klik dan op ‘doorgaan met bestellen’. 

    Stap 4: In het afrekenproces vragen we je om je NAW-gegevens in te vullen. Op basis van jouw postcode en huisnummer, wordt je adres automatisch opgehaald. Meestal zijn het bezorg- en factuuradres hetzelfde, als dit niet het geval is, kun je onderaan de pagina ‘een ander factuuradres’ aanvinken. Alles ingevuld? Klik dan op ‘Verder naar verzendmethode’. 

    Stap 5: Kies hier je verzendmethode. Op deze pagina kun je ook de gewenste leverdatum aangeven. Klik daarna op de knop ‘Verder naar overzicht en betaling’.

    Stap 6: Op deze pagina krijg je een overzicht te zien van je gegevens, verzendmethode en winkelwagen. Controleer alle gegevens goed. Kies daarna de gewenste betaalmethode. Hierna hoef je alleen nog de algemene voorwaarden te accepteren en kun je doorklikken om je bestelling af te ronden. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail.

  2. Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Lukt het niet om een bestelling te plaatsen? Probeer het dan eerst opnieuw op een andere webbrowser of verwijder je cookies of pas deze aan. Controleer of je alles goed hebt ingevuld en probeer het opnieuw. Lukt het bestellen nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. 

  3. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    chevron-down chevron-up

    Het is niet mogelijk om zelf je adres te wijzigen als je bestelling al bevestigd is. Wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan contact met ons op. Let op: je bestelling annuleren is niet altijd mogelijk.

  4. Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    chevron-down chevron-up

    Direct na het plaatsen van je bestelling krijg je via de mail een bevestiging. Soms duurt het wat langer voordat je een bevestiging krijgt. Heb je na 2 uren nog niks binnen gekregen? Controleer dan eerst je spam folder en neem dan contact met ons op. 

  5. Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

    chevron-down chevron-up

    Nee, bestellingen kunnen alleen via onze website worden geplaatst. Hierdoor kun je zelf de juiste producten kiezen en het juiste verzendproces kiezen.

  6. Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?

    chevron-down chevron-up

    Ja, tijdens het afrekenen kun je een ander afleveradres opgeven. Dit is handig voor als je bijvoorbeeld een bestelling wilt laten leveren op je werkadres.

  7. Kan ik een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

    chevron-down chevron-up

    Wij leveren alleen binnen Nederland. Het is wel mogelijk om een bestelling te plaatsen vanuit het buitenland, zolang het afleveradres in Nederland ligt. Tijdens het afrekenproces kun je jouw buitenlandse factuuradres invullen, maar het afleveradres moet binnen Nederland zijn.