Kenniscentrum

  1. Wat valt onder garantie?

    chevron-down chevron-up

    De garantie dekt fabricage- en materiaalfouten. Onderdelen of reparaties die nodig zijn door verkeerd gebruik, slijtage of schade door externe factoren vallen niet onder de garantie. 

  2. Wat zijn de garantie termijnen?

    chevron-down chevron-up

    Onze producten hebben standaard een garantieperiode van 2 jaar, tenzij dit anders is vermeld bij het product. Voor sommige merken of producten gelden langere garantietermijnen. Dit staat duidelijk aangegeven in de productinformatie.

  3. Wat is de garantie van mijn bestelling? 

    chevron-down chevron-up

    Op de producten die je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan het geen wat je mag verwachten. Wij als verkoper zijn verantwoordelijk voor wanneer er zich binnen de garantietermijn een probleem voordoet (bijv. lekkage), kan je je tot ons wenden. Bij sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Dit doet niets af aan de wettelijke garantie.

  4. Hoe kan ik een product aanmelden voor garantie?

    chevron-down chevron-up

    Om de garantie van je cv-ketel te houden, moet je het serienummer registreren. Je kunt je cv-ketel op deze pagina aanmelden. 

  5. Valt slijtage onder garantie?

    chevron-down chevron-up

    Nee, normale slijtage als gevolg van gebruik valt niet onder de garantie. Garantie dekt fabricage- of materiaalfouten, maar niet de slijtage van onderdelen door regelmatig gebruik.

  6. Valt schade door verkeerd gebruik onder de garantie?

    chevron-down chevron-up

    Schade die is ontstaan door onjuist gebruik of installatie volgens de handleiding valt niet onder de garantie. Zorg ervoor dat je het product altijd volgens de instructies gebruikt om problemen te voorkomen

  7. Wat gebeurt er als het product na reparatie opnieuw defect raakt?

    chevron-down chevron-up

    Als hetzelfde probleem zich binnen de garantieperiode opnieuw voordoet na reparatie, kun je opnieuw aanspraak maken op garantie. In sommige gevallen kan een vervangend product worden aangeboden als het probleem niet opgelost kan worden.