Kenniscentrum

>

Leveren & retourneren

>

Bestelstatus

Lees op deze pagina hoe je je bestelling kunt volgen.

  1. Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

    chevron-down chevron-up

    Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur (verschilt per product) zijn geplaatst, worden dezelfde dag verwerkt en verzonden. Voor grotere producten of artikelen die op maat worden gemaakt, kan de verwerkingstijd langer zijn. De geschatte tijd kun je zien op de productpagina.

  2. Ik heb meerdere bestellingen geplaatst, wordt alles op hetzelfde moment geleverd?

    chevron-down chevron-up

    De leverdatum is afhankelijk van wanneer je de verschillende bestellingen hebt geplaatst. Wil je je order op een bepaalde datum ontvangen dan kun je dit bij het afronden van de bestelling aangeven. Het is niet mogelijk om een gewenst tijdstip te kiezen.

  3. Komt mijn bestelling in meerdere delen?

    chevron-down chevron-up

    Als je bestelling uit meerdere producten bestaat, kan het zijn dat je bestelling in meerdere delen komt via verschillende koeriersdiensten. 

  4. Wat is de retourstatus van mijn bestelling?

    chevron-down chevron-up

     

  5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    chevron-down chevron-up

    Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je via de mail een track and trace link. Met deze link kun je jouw pakket volgen. Het is niet altijd mogelijk om een track en trace te krijgen. Wanneer je bestelling via vrachtvervoer komt, ontvang je een geschatte levertijd. Als je een account hebt aangemaakt kun je daar ook je bestellingen volgen. Heb je nog geen account? Maak dan hier een account aan.