Kenniscentrum

>

Leveren & retourneren

>

Bezorg problemen

Op deze pagina kun informatie vinden over bezorg problemen.

  1. Ik heb geen track en trace ontvangen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Soms kan de email met track en trace in de reclame of ongeweste mail in je inbox komen. Controleer dus eerst al je mailboxen. Wij werken met verschillende groothandels die hun eigen bezorgdienst hebben. Zij kunnen kleine artikelen van jouw order verzenden met DHL of DPD. Als je geen track and trace mail hebt ontvangen kun je op de ochtend van levering contact met ons opnemen om een tijdsvak op te vragen.

  2. De track en trace code werk niet, wat nu?

    chevron-down chevron-up

    Het kan een aantal uren duren voordat je track en trace geactiveerd is. Probeer het op een later moment opnieuw.

  3. Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Is jou bestelling gepland om op een specifieke dag geleverd te worden?

    Wacht dan nog even de dag zelf af, het kan zijn dat je bestelling vertraagd is. Het kan zijn dat je pakketje naar een pakketpunt is gebracht, controleer je track en trace code. Als je de volgende dag nog geen pakket hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

     

    Heb je je pakket nooit ontvangen?

    Controleer of je bezorgadres die je hebt ingevuld bij je bestelling klopt. Klopt deze gewoon en heb je jouw pakket nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

  4. Ik heb het verkeerde product ontvangen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Heb je niet het juiste product ontvangen? Neem dan contact met ons op.

  5. Ik mis een deel van mijn bestelling wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

    Wij werken met verschillende groothandels die hun eigen bezorgdienst hebben. Zij kunnen kleine artikelen van jouw order verzenden met DHL of DPD.
    Het is mogelijk dat je jouw order niet in één keer compleet ontvangt. Deze kunnen dezelfde dag, maar op een later tijdstip, alsnog geleverd worden. Heb je de volgende dag het resterende deel nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

  6. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

    chevron-down chevron-up

     Wanneer je jouw bestelling beschadigd hebt ontvangen, dien je dit binnen 3 dagen na ontvangst te melden. Je kunt het beste foto’s maken van het beschadigde pakket en de inhoud. Meld je beschadigde pakket aan onze klantenservice.

  7. Ik heb de bezorger net gemist, wat nu?

    chevron-down chevron-up

    Was je niet thuis tijdens het moment van bezorgen? Controleer dan of je pakket bij een pakketpunt of bij de buren is gebracht. Dit kun je via je track en trace code bekijken. Kom je hier niet uit? Neem dan contact met ons op.