Kenniscentrum

>

Leveren & retourneren

>

Bezorg informatie

Op deze pagina vind je alle informatie over levertijd, bezorging en bezorgkosten.

  1. Wat is de levertijd van mijn pakket?

    chevron-down chevron-up

    De levertijd kan per product verschillen en staat vermeld op de productpagina. Vrijwel al onze producten zijn uit voorraad leverbaar en worden binnen 48 uur geleverd. Wanneer je vóór 16:00 uur besteld (de tijd verschilt per product), worden producten die op voorraad zijn de volgende werkdag geleverd. Wil je je bestelling op een bepaalde datum ontvangen, dan kun je dit bij het afronden van de bestelling aangeven. Het is niet mogelijk om een gewenst tijdstip te kiezen.

    Bij bestellingen met meerdere producten kan het voorkomen dat er door meerdere leveranciers wordt afgeleverd.


  2. Kan ik mijn bestelling afhalen?

    chevron-down chevron-up

    Het is helaas niet mogelijk om bestellingen af te halen. Wanneer je op werkdagen (mits op voorraad en voor 16:00) een bestelling plaatst, kan deze de volgende werkdag worden thuis bezorgd. Grote producten worden rechtstreeks vanaf de leverancier bij jouw afleveradrres afgeleverd. Kleinere producten kunnen per pakket post verzonden worden. Onze producten worden door verschillende leveranciers geleverd, die gebruik maken van hun eigen vervoerders. Bij een bestelling met meerdere producten kan het voorkomen dat deze door verschillende vervoerders wordt afgeleverd. 

  3. Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

    chevron-down chevron-up

    Alle bestellingen leveren we via de post. Dit kan via onze eigen leverancier zijn of via een andere postbezorger zoals postNL, DHL en DPD.

  4. Wat zijn de bezorgkosten?

    chevron-down chevron-up

    De bezorgkosten zijn €4,95. Deze zie je in de winkelwagen overzicht. Bij een besteding vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis. 

  5. Leveren jullie ook in het weekend?

    chevron-down chevron-up

    Voor standaardpakketten wordt er soms op zaterdag geleverd, afhankelijk van de gekozen bezorgdienst. Voor grotere producten zoals warmtepompen of radiatoren zijn leveringen meestal alleen op werkdagen mogelijk.

  6. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

    chevron-down chevron-up

    Als je niet thuis bent, laat de bezorger een kaartje achter met instructies voor een nieuwe bezorgpoging of informatie over het ophalen bij een afhaalpunt. Voor leveringen via onze eigen bezorgdienst moet een nieuwe afspraak gemaakt worden, neem dan contact met ons op.